2015. március 8., vasárnap

A FIDESZ-KDNP jelöltje nyerte az időközi választást Karcagon

Időközi önkormányzati választás volt Karcag 2-es számú választókörzetében március 1-én. A választást azért kellett kiírni, mert az októberi választáson győztes képviselő a megyei önkormányzat elnöke lett, ezért a karcagi képviselői megbízásról lemondott. A részvétel 38 százalékos volt.
A 745 érvényes szavazat megoszlása a négy jelölt között a következő:
1. Dr. Kanász-Nagy László (FIDESZ-KDNP) 401
2. Lengyel János (Jobbik) 258
3. Magyar Ildikó Zsuzsánna (független) 68
4. Nagy József (Munkáspárt) 18
A győzelmet tehát a FIDESZ-KDNP jelöltje szerezte meg. Az önkormányzat összetétele nem változott: a FIDESZ-KDNP nyolc, a Jobbik kettő, a Karcagi Ipartestület pedig egy képviselői hellyel rendelkezik a 11 tagú képviselőtestületben.

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia és boldog új évet mindenkinek!
Azért vagyok itt, hogy elmondjam, hogy én vagyok az egyedi, és kölcsönök nyújtani kívánó pénzügyi segítségnyújtás bármely személy. Ez az egyéni és egyszerű körülmények között egy kölcsönre, és jellemző ez a tény egyes rendelkezéseket hoznak az eljárás megfelelő lefolytatásához. A hitel futamideje alatt a kamatláb 3 % és visszafizetés történik, havi rendszerességgel Ha bármikor érdekli, írjon nekem e-mail: geogialuiza@gmail.com
Köszönöm és minden jót.